Загальна інформація
Ліцей № 267 є власністю територіальної громади м. Києва.
Розпочав свою діяльність 1 вересня 1987 року як середня загальноосвітня школа, статус гімназії школа отримала у серпні 2007 року, статус ліцею гімназія отримала у лютому 2025 року.
У цей час навчальний заклад є загальноосвітнім закладом з поглибленим вивченням іноземних мов, у закладі створена своя символіка (корпоративний герб, прапор, гімн, грамота, щоденник), сайт, відкрито музей історії закладу.
Згідно з національною стратегією створення безбар'єрного простору в Україні на період до 2030 року, затвердженої розпорядженням Кабінету Міністрів України від 14.04.2021 №366-р, навчальний заклад має часткову безбар'єрність.
Ліцей - заклад освіти, що забезпечує потреби громадян, суспільства і держави у загальній середній освіті.
У своїй діяльності ліцей керується Конституцією України, законом України "Про освіту", "Про загальну середню освіту", іншими законодавчими актами України, наказами Міністерства освіти і науки, інших центральних органів виконавчої влади, та Статутом ліцею.
Місія ліцею:
розвиток здібностей і талантів учнів;
сприяння збереженню їхнього фізичного, інтелектуального, морального та психічного здоров'я.
Провідна ідея – розвиток здібностей, обдарувань і талантів дітей, відродження, примноження інтелектуального потенціалу держави, здобуття учнями знань понад обов’язковий загальноосвітній рівень, активне застосування освітніх інновацій для підготовки конкурентно спроможного випускника.
Концепція розвитку ліцею – школа європейського рівня.
Школа європейського рівня - це освітній заклад, який постійно навчається і постійно розвивається.
Ліцей №267 м. Києва – загальноосвітній навчальний заклад ІІ –ІІІ ступеня з поглибленим вивченням іноземних мов (англійської), відноситься до філологічного профілю, з застосуванням інформаційно-комунікаційних технологій, що забезпечує науково-теоретичну, гуманітарну, загальнокультурну підготовку обдарованих і здібних дітей.
Початкова школа має про гімназійні класи в складі гімназії №267 з метою задоволення запитів батьків у поглибленому вивченні іноземної мови, вивчення курсу інформатики, у застосуванні інформаційних технологій з метою підготовки до конкурсного відбору у гімназійні класи.
Пріоритети:
підвищення якості освітніх послуг;
функціонування старшої школи як профільної;
формування у школярів базових цінностей;
розвиток комунікативної компетентності;
підвищення рівня навчальних досягнень;
культурне дозвілля.
Тенденції:
опанування іноземними мовами;
демократизація;
інформатизація;
Конкурентні переваги:
висококваліфікований педагогічний колектив;
досконале вивчення іноземних мов (англійська, німецька, польська);
плідна робота учнівського самоврядування;
високі показники районних та міських олімпіад, захисту науково-дослідницьких робіт Малої академії наук;
високі результати НМТ;
розгалужена структура виховної роботи;
авторські програми курсів;
співпраця з вищими навчальними закладами м.Києва;
міжнародні зв'язки;
вдале розташування в мікрорайоні, наближеність до метрополітену.
Громадське самоврядування:
загальні збори;
рада ліцею;
піклувальна рада;
педагогічна рада;
науково-методична рада;
рада старшокласників.
Учнівське самоврядування:
рада старшокласників;
парламент учнівського самоврядування.
Міжнародне співробітництво:
(мовленнєва практика, телемости, проєктна діяльність, туристські поїздки, діалог культур).
З великим задоволенням відвідали: Швейцарію, Англію,Італію, Польщу, Туреччину, Ізраїль, Фінляндію.