Загальна інформація

Ліцей № 267 є власністю територіальної громади м. Києва.
Розпочав свою діяльність 1 вересня 1987 року як середня загальноосвітня школа, статус гімназії школа отримала у серпні 2007 року, статус ліцею гімназія отримала у лютому 2025 року.

У цей час навчальний заклад є загальноосвітнім закладом з поглибленим вивченням іноземних мов, у закладі створена  своя символіка (корпоративний герб, прапор, гімн, грамота, щоденник),  сайт,  відкрито музей історії закладу.                                  

Згідно з національною стратегією створення безбар'єрного простору в Україні на період до 2030 року, затвердженої розпорядженням Кабінету Міністрів України від 14.04.2021 №366-р, навчальний заклад має часткову безбар'єрність.    

Ліцей - заклад освіти, що забезпечує потреби громадян, суспільства і держави у загальній середній освіті.

У своїй діяльності ліцей керується Конституцією України, законом України "Про освіту", "Про загальну середню освіту", іншими законодавчими актами України, наказами Міністерства освіти і науки, інших центральних органів виконавчої влади, та Статутом ліцею.


Місія ліцею:

розвиток здібностей і талантів учнів;

сприяння збереженню їхнього фізичного, інтелектуального, морального та психічного здоров'я.



Провідна ідея – розвиток здібностей, обдарувань і талантів дітей, відродження, примноження інтелектуального потенціалу держави, здобуття учнями знань понад обов’язковий загальноосвітній рівень, активне застосування освітніх інновацій для підготовки конкурентно спроможного випускника.


Концепція розвитку ліцею – школа європейського рівня.
Школа європейського рівня - це освітній заклад, який постійно навчається і постійно розвивається.
Ліцей №267 м. Києва – загальноосвітній навчальний заклад ІІ –ІІІ ступеня з поглибленим вивченням іноземних мов (англійської), відноситься до філологічного профілю, з застосуванням інформаційно-комунікаційних технологій, що забезпечує науково-теоретичну, гуманітарну, загальнокультурну підготовку обдарованих і здібних дітей.
Початкова школа має про гімназійні класи в складі гімназії №267 з метою задоволення запитів батьків у поглибленому вивченні іноземної мови, вивчення курсу інформатики, у застосуванні інформаційних технологій з метою підготовки до конкурсного відбору у гімназійні класи.

Стратегія  розвитку ліцею 

Пріоритети:

підвищення якості освітніх послуг;

функціонування старшої школи як профільної;

формування у школярів базових цінностей;

розвиток комунікативної компетентності;

підвищення рівня навчальних досягнень;

культурне дозвілля.


Тенденції:

опанування іноземними мовами;

демократизація;

інформатизація;

відкритість;

безперервність освіти;

трансформація у сферу послуг.

Конкурентні переваги:

висококваліфікований педагогічний колектив;

досконале вивчення іноземних мов (англійська, німецька, польська);

плідна робота учнівського самоврядування;

високі показники районних та міських  олімпіад, захисту науково-дослідницьких робіт Малої академії наук;

високі результати НМТ;

розгалужена структура виховної роботи;

авторські програми курсів;

співпраця з вищими навчальними закладами м.Києва;

міжнародні зв'язки;

вдале розташування в мікрорайоні, наближеність до метрополітену.


Громадське  самоврядування:

загальні збори;

рада ліцею;

піклувальна рада;

педагогічна рада;

науково-методична рада;

рада старшокласників.


Учнівське самоврядування:

рада старшокласників;

парламент учнівського самоврядування.


Міжнародне співробітництво:

(мовленнєва практика, телемости, проєктна діяльність, туристські поїздки, діалог культур).

З великим задоволенням відвідали: Швейцарію, Англію,Італію, Польщу, Туреччину, Ізраїль, Фінляндію.