Загальна інформація
Гімназія № 267 є власністю територіальної громади м. Києва.
Гімназія розпочала свою діяльність 1 вересня 1987 року як середня загальноосвітня школа з російською мовою навчання, статус гімназії школа отримала у серпні 2007 року.
У цей час навчальний заклад є загальноосвітнім закладом з поглибленим вивченням іноземних мов, у закладі створена своя символіка (корпоративний герб, прапор, гімн, грамота, щоденник), сайт, відкрито музей історії гімназії.
Згідно Національної стратегії створення безбар'єрного простору в Україні на період до 2030 року, затвердженої розпорядженням Кабінету Міністрів України від 14.04.2021 №366-р, навчальний заклад має часткову безбар'єрність.
Гімназія - заклад освіти, що забезпечує потреби громадян, суспільства і держави у загальній середній освіті.
У своїй діяльності гімназія керується Конституцією України, законом України "Про освіту", "Про загальну середню освіту", іншими законодавчими актами України, наказами Міністерства освіти і науки, інших центральних органів виконавчої влади, та Статутом школи.
Місія гімназії:
- розвиток здібностей і талантів учнів;
- сприяння збереженню їхнього фізичного, інтелектуального, морального та психічного здоров'я.
Провідна ідея – розвиток здібностей, обдарувань і талантів дітей, відродження, примноження інтелектуального потенціалу держави, здобуття учнями знань понад обов’язковий загальноосвітній рівень, активне застосування освітніх інновацій для підготовки конкурентно спроможного випускника.
Концепція розвитку гімназії – школа європейського рівня.
Школа європейського рівня - це освітній заклад, який постійно навчається і постійно розвивається.
Гімназії №267 м. Києва – загальноосвітній навчальний заклад ІІ –ІІІ ступеня з поглибленим вивченням іноземних мов (англійської), відноситься до філологічного профілю, з застосуванням інформаційно-комунікаційних технологій, що забезпечує науково-теоретичну, гуманітарну, загальнокультурну підготовку обдарованих і здібних дітей.
Початкова школа має про гімназійні класи в складі гімназії №267 з метою задоволення запитів батьків у поглибленому вивченні іноземної мови, вивчення курсу інформатики, у застосуванні інформаційних технологій з метою підготовки до конкурсного відбору у гімназійні класи.
Пріоритети:
-
підвищення якості освітніх послуг;
-
функціонування старшої школи як профільної;
-
формування у школярів базових цінностей;
-
розвиток комунікативної компетентності;
-
підвищення рівня навчальних досягнень;
-
культурне дозвілля.
Тенденції:
-
опановування іноземними мовами;
-
демократизація;
-
інформатизація;
-
відкритість;
-
безперервність освіти;
-
трансформація у сферу послуг.
Конкурентні переваги:
-
висококваліфікований педагогічний колектив;
-
досконале вивчення іноземних мов (англійська, німецька, французька мови);
-
плідна робота учнівського самоврядування;
-
високі показники районних та міських олімпіад, захисту науково - дослідницьких робіт Малої академії наук;
-
високі результати зовнішнього незалежного оцінювання;
-
розгалужена структура виховної роботи;
-
авторські програми курсів;
-
співпраця з вищими навчальними закладами міста Києва;
-
міжнародні зв’язки;
-
вдале розташування у мікрорайоні, наближеність до лінії метрополітену.
Громадське самоврядування:
- загальні збори;
- рада гімназії;
- батьківська рада;
- піклувальна рада;
- педагогічна рада;
- науково - методична рада;
- рада старшокласників.
Учнівське самоврядування
-
рада старшокласників;
-
парламент учнівського самоврядування.
Міжнародне співробітництво
(мовленнєва практика, телемости, проєктна діяльність, туристські поїздки, діалог культур)
З великим задоволенням відвідали:
-
Швейцарію,
-
Англію,
-
Австрію,
-
Чехію,
-
Словакію,
-
Болгарію,
-
Італію,
-
Польщу,
-
Туреччину,
-
Словенію,
-
Ізраїль